7. 11. 2020

Nový Jičín v současnosti nemá jasná pravidla, jak by měly vypadat dokumenty a výstupy, kterými se prezentuje. Po dlouhé době příprav a zkoumání, jak je tomu v jiných městech, jsme přistoupili k vytvoření jednotné vizuální identity, kterou ve spolupráci s městem zpracovává kopřivnická firma Plus Design & Marketing a Novojičíňák Jan Bartoň (mimo jiné autor nového loga Štramberku). V té souvislosti byl také zpracován návrh zjednodušené verze znaku města, který bude používán především na sociálních sítích a dokumentech (viz první obrázek). V oficiální komunikaci zůstane stále zachována současná podoba znaku, jen malinko upravená a vyčištěná (viz druhý obrázek). S novou variantou znaku se dá i pěkně pohrát a využít jej pro další příležitosti (viz spodní dva obrázky). Celý proces jsme konzultovali s PhDr. Karlem Müllerem, ředitelem Zemského archivu v Opavě a členem parlamentního podvýboru pro heraldiku. V říjnu se k novému stylu mělo uskutečnit veřejné projednání, které muselo být odloženo, a tak se můžete na fotografiích a pracovní verzi manuálu ke stažení níže podívat, jak by brzy měla vizuální komunikace města vypadat.

Související odkazy:

<!-- document.write('TOPlist'); //-->TOPlist